5 راه تشخیص دستگاه ویپ تقلبی را بدانید

ویپ تقلبی

سوالاتی در ذهن ما برای خرید ویپ تقلبی به وجود می آید مثل :

  • نحوه تشخیص دستگاه ویپ غیر اصلی چگونه است؟
  • آیا راهی وجود دارد که بتوان ویپ اصلی از تقلبی را تشخیص داد؟
  • دستگاه ویپ غیر اورجینال چه اثرات مخربی می تواند داشته باشد؟

ما به همه سوالاتی از این قبیل درباره نحوه تشخیص دستگاه ویپ تقلبی، در این مقاله پاسخ خواهیم داد. پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید تا جواب سوالات خود را بگیرید.

امروزه فروش ویپ در ایران. همانند دیگر کشورهای دنیا بسیار رایج شده که این امر بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده است. به دلیل فراگیر شدن فروش ویپ که مضراتی بسیار کمتر از سیگار و قلیان دارد. شرکت های دخانی به دلیل پایین آمدن سودشان از فروش تنباکو علاقه ای به گسترش این صنعت در هیچ کجای دنیا ندارند. و در این میان افرادی سودجو هستند. که میخواهند با فروش جنس های تقلبی کسب درآمد کنند و به سود فراوانی برسند. در ادامه به بررسی دستگاه های تقلبی در بازار ایران و نحوه تشخیص این دستگاه ها می پردازیم.

متاسفانه بعضا در برخی از وبسایت ها مشاهده می شود. که قیمت فروش دستگاه ها، جویس ها و نیکوتین سالت ها از قیمت کارخانه تولید کننده این محصولات پایین تر می باشد. اما چگونه چنین اتفاقی می افتد؟

حال به پاسخ این سوال می پردازیم.

ما ایرانی ها اصطلاحی داریم تحت عنوان “هیچ ارزانی بی دلیل نیست” پس باید بسیار در خرید دستگاه ها دقت کنیم.

حال چطور دستگاه ویپ تقلبی را از دستگاه اصلی تشخیص دهیم ؟

  • به قیمت متعارف خرید کنید. ارزانی بیش از اندازه به این معنی می باشد که یا قطعات دستگاه کم میباشد و یا تعویضی می باشد.
  • دقت کنید که ویپ شما دارای باطری داخلی می باشد یا باطری قابل تعویض. زیرا یکی قسمت های اصلی ویپ که دارای قیمت بالایی می باشد باطری آن هست. در ادامه شما خواهید دید که حتی در برخی از دستگاه ها از باطری قلمی به جای باطری مخصوص ویپ استفاده شده است که این امر بسیار خطرناک است.
  • حتما دستگاه های پلمپ را خریداری نمایید.
  • از فروشگاه های اینستاگرامی که وبسایت آن ها نماد اعتماد الکترونیک ندارند، خرید نکنید. نماد اعتماد الکترونیک نشان دهنده اصالت و با هویت بودن یک وبسایت می باشد که به شما این امکان را می دهد در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید از طریق دستگاه های قضایی پیگیری شکایت خود را داشته باشید.
  • در زمان راه اندازی از فروشنده دستگاه کمک بگیرید.

در تصویر زیر باطری فیکی را می بینید که در درون دستگاه قرارداده شده و ذکر این نکته لازم است که قیمت باطری فیک یک سوم ارزش قیمت واقعی آن است.

ویپ تقلبی

در عکس بعدی دستگاهی را مشاهده می کنید که با یک باطری کاملا خراب و یک باتری قلمی به مشتری ارائه شده است. که وجود باطری بزرگتر به این دلیل بوده است که ویپ را سنگین تر و آن را عادی تر نشان دهد و باتری قلمی صرفا برای روشن کردن چراغ های دستگاه به کار گرفته شده است.

ویپ تقلبی

در تصویر زیر باطری اوریجینال دستگاه و باتری فیک و تقلبی را مشاهده می کنید. که کاملا از لحاظ ظاهر و اندازه با همدیگر متفاوت هستند.

ویپ تقلبی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *