سالت انبه یخ راتلس Ruthless Mango Madness Freeze Edition

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

440.000 تومان

مقایسه


آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سالت انبه یخ راتلس Ruthless Mango Madness Freeze Edition

سالت انبه یخ راتلس از جمله پرطرفدار‌ترین طعم های میوه ای جذاب و خنکی است که با رایحه قوی و طعم طبیعی و خالصی که دارد هر ویپری را مشتاق به انتخاب خواهد کرد.

این سالت ترکیبی بی نظیر از انبه های رسیده استوایی همراه با خنک کننده منتول هاست که یک ویپ ایده آل برای روزها و شب های گرم تابستان را به شما هدیه می دهد که هر لحظه شاهد تعادل جذاب و کاملی از شیرینی عجیب انبه و خنک کننده آن خواهید بود.

با هر کام سفری دلپذیر و زیبا به مناطق استوایی را خواهید داشت که گویا در گرمای لذت بخش این منطقه، سرمای لذیذی به یکباره به سمتتان هجوم می آورد که از شادابی و طراوت بی حد آن شگفت زده خواهید شد.

شاید قبل از شروع ویپینگ، قصد بخارپزی کوتاهی را داشته باشید ولی بی شک بعد از چشیدن و تجربه رایحه و طعم دل انگیز این سالت کم نظیر، جادوی طراوت و طعم دیوانه کننده آن خواهید شد و به سرعت تغییر نظر داده و ویپینگی تمام وقت را در پیش می گیرید.

در زمان دم طعم ساده و متعادلی از شیرینی و لطافت انبه های آبدار و رسیده را استنشاق می کنید که بسیار دلنشین و قوی است و در زمان بازدم با مقدار کافی و مناسبی از یخ زدگی و خنکی مواجه خواهید شد که تمام وجودتان را سرحال و خوشحال می کند.

سالت انبه یخ راتلس از بهترین نوشیدنی های نیروبخش و شادی است که با هر کام حسی از یخ زدگی و انفجاری از سرمای هیجان‌ انگیز انبه های رسیده را تجربه می کنید که این سردی با شیرینی دلچسب و بی نظیرش به طرز عجیب و غریبی تلفیق شده تا نهایت رضایت و شادی را در شما ایجاد کند.

مشخصات سالت انبه یخ راتلس :

  • حجم : 30 میلی لیتر
  • نیکوتین : 35 میلی گرم
  • نسبت وی جی برابر با : 50 درصد
  • نسبت پی جی برابر با : 50 درصد
  • شرکت سازنده : راتلس Ruthless
  • کشور سازنده : آمریکا
  • طعم های غالب : انبه، یخ
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مقدار نیکوتین

35MG

نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالت انبه یخ راتلس Ruthless Mango Madness Freeze Edition”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی