سالت قلیانی لیمو نعنا توکیو Tokyo Shisha Lemon Mint

480.000 تومان

ارسال سریع

از طریق پست و تیپاکس

تنوع محصولات

تنوع بالای محصولات

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید

ضمانت اصالت کالا

ما اصل می فروشیم

سالت قلیانی لیمو نعنا توکیو Tokyo Shisha Lemon Mint

سالت قلیانی لیمو نعنا توکیو یک طعم قلیانی خاص و منحصر به فرد از طعم طبیعی و رایحه آرامش بخش لیموهای آبدار تازه است که با رایحه مطبوع و خنکی دل انگیز و زیبای نعنا آمیخته شده تا حس هیجان انگیزی از شادی و نشاط را به طرفداران هدیه دهد.

این نیکوتین سالت با طعم دلربا و رایحه بهشتی و ملایمی که دارد، بهترین گزینه برای لحظاتی است که از طعم های تکراری خسته شده اید و به دنبال طعمی سبک و با طراوت بی پایانی هستید که وسوسه بخارپزی نرم و لطیفی را در شما ایجاد کند.

با هر پاف ازین سالت نوید یک تجربه بخارسازی احیا کننده را خواهید داشت که روشنایی مرکبات و طعم منحصر به فرد آن با خنکی نعنا متعادل و کامل شده است تا تجربه‌ ای صاف و نیروبخش را از طعم دلخواه تان به شما تقدیم کند.

سالت قلیانی لیمو نعنا توکیو یک نوشیدنی کامل و بی نقص از تداعی طعمی قلیانی خنک و باطراوت برای تمام روز است که بدون ایجاد خستگی و یا دلزدگی ، اشتیاق به بارها تکرار حتی تا آخرین قطره از حجم بطری را در شما ایجاد کند.

در زمان دم طعم ترش و شیرینی دلچسبی از لیمو های تازه و معطر را می چشید که جوانه های چشایی تان را تا مرز بی نهایت شاداب و خوشحال نگه میدارد.

در بازدم نیز طراوت دلنشین و سرمای دلپذیری از نعنا که با نت های ملایمی از لیمو آغشته شده از دهانتان تراوش می کند که لذت بخش و ماندگار می باشد.

مشخصات سالت قلیانی لیمو نعنا :

  • حجم : 30 میلی لیتر
  • نیکوتین : 30 میلی گرم
  • نسبت وی جی برابر با : 50 درصد
  • نسبت پی جی برابر با : 50 درصد
  • شرکت سازنده : توکیو Tokyo
  • کشور سازنده : آمریکا
  • طعم های غالب : لیمو، نعنا
مقدار نیکوتین

30MG

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سالت قلیانی لیمو نعنا توکیو Tokyo Shisha Lemon Mint”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *